جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : niknam

ساکلیکنت آنتالیا

ساکلیکنت آنتالیا یکی از جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر گردشگری آنتالیا می باشد. ساکلیکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ واقع شده است . توریستان عزیز آنتالیا که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا سری هم به منطقه ساکلیکنت بزنند چون مکان های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده استبهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بیاید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های چوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا شده است.

 

حمام رومی آنتالیا

وجود آثار باستاني به جاذبه گردشگري آنتاليا کمک بسياري کرده است. حمام رومي آنتالیا داراي فضاي آرامش بخشي است. علاوه برآن کليه امکانات تفريحي و آسايشي نيز در اين منطقه وجود دارد. در اين حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده مي شود مجموعه اي از بهترين آثار باستان شناسي گرد هم آورده  است. اين حمام که از ديدني هاي آنتاليا است ، در شرق منطقه سيده-دش و در ميان جنگل هاي درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تيتريين گل به معناي گل لرزان قرار گرفته است که به دليل دارا بودن سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسيار مورد توجه توریستان تور آنتالیا  قرار گرفته است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: